top of page

I sne og slud - skal betonen ud.

30. januar 2026

I sne og slud - skal betonen ud.

I sne og slud - skal betonen ud.

Der er hele ugen blevet knoklet for, at vi kan blive klar til facadeelementer i næste uge. Det krævede nemlig, at vi fik støbt dækket over stuen inden weekenden - og det lykkedes. Vores håndværkere har holdt snoren stram og støbningen er nu foretaget og kan få lov at hærde op i løbet af weekenden.


Seneste nyheder

Status på højhuset

8. jun. 2026

Så fik vi en ekstra borerig på byggepladsen

1. jun. 2026

Tak for en go' dag

21. maj 2026

bottom of page